четвер, 1 листопада 2018 р.

Поїздка до Канева

   31 жовтня 2018 року я зі своїми колегами, вчителями початкових класів Кіровоградського району, мала змогу побувати у місті Каневі.  Метою нашої поїздки було відвідування Шевченківського національного заповідника "Тарасова гора". Ми побачили могилу Тараса Григоровича Шевченка з пам'ятником, хату з "Тарасовою світлицею",  помилувалися захопливими краєвидами і чарівним Дніпром. Дуже цікавою і змістовною була екскурсія у музеї Т.Г.Шевченка. Особисто я не тільки згадала відомі мені факти біографії поета, а й дізналася багато нового. Наш екскурсовод дуже цікаво і по-своєму розповідала про життя Тараса Григоровича, і її розповідь спонукала мене на вже відомі нам факти подивитися з іншої точки зору. Мабуть вперше я поглянула на Шевченка одночасно  як на звичайну людину, і як на надзвичайно особливу людину.
    Дякую за екскурсію організаторам - вчителям Висобайрацького НВК.




Немає коментарів:

Дописати коментар