понеділок, 26 жовтня 2020 р.

Підвищення педагогічної майстерності

      Використання дистанційної форми навчання в період карантинних заходів на території України підтвердило актуальність питання щодо продовження  навчання педагогів у напрямі опанування інформаційними технологіями та їх ефективного використання в роботі. Як добре, що вчителі зараз мають змогу дистанційно підвищувати свій професіональний рівень. Я скористалася пропозицією студії онлайн-освіти EdEra  та пройшла онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання». Під час проходження курсу, я переглянула навчальні відеоуроки, в яких збалансовано поєднані теорія і практика. Також виконала багато практичних завдань та тестів, які допомогли мені краще засвоїти набуті знання.  Спілкуючись на форумі з іншими слухачами курсу, я мала змогу надихнутися досвідом своїх колег та поділитися власними ідеями. Багато чому я навчилася: як можна ефективно поєднувати дистанційне та очне навчання, які освітні ресурси та інструменти краще використовувати, як забезпечити академічну доброчесність, як здійснювати контроль та оцінювання знань, які види діяльності можна використовувати у змішаному навчанні тощо. Дуже вдячна розробникам даного курсу за нові знання та ідеї, які обов’язково буду впроваджувати в своїй роботі. 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар