Зміни в житті суспільства вимагають нових підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Вчителі НУШ з новими вимогами оцінювання зіткнулися першими. Ми маємо змінити погляди на шкільну оцінку, використовувати різноманітні методи і прийоми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, які б не пригнічували дитину, а сприяли б її розвитку як особистості. З метою підвищення своєї професійної компетентності, я знову скористалася пропозицією Київського ОІППО ім. Б.Грінченка та відповідно до програми підвищення кваліфікації педпрацівників опрацювала навчальний модуль "НУШ: оцінювання для учіння". Дуже вдячна розробникам даного курсу за те, що мала змогу ознайомитися з технологією формування навчальної дії оцінювання у молодших школярів. У результаті опрацювання матеріалів модуля я зможу: обирати і застосовувати методи оцінювання відповідно до умов здійснення оцінювальної діяльності; реалізовувати ідеї формувального оцінювання у початковій школі; використовувати методи, необхідні для формування навчальної дії оцінювання у молодших школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар