четвер, 2 лютого 2023 р.

Настрій і здоров'я

     Ми живемо в дуже сумний час для нашої країни і нашого народу. Коли постійно лунають сигнали повітряногї тривоги, ворог атакує ракетами і дронами, частина нашої держави окупована, гинуть люди, якось зовсім не до веселощів. Щоб здобути перемогу, ми маємо бути зараз не тільки мужніми і витривалими, а ще й здоровими. Однією із складових нашого здоров'я є наш настрій. Недарма кажуть, що рани у переможців загоюються швидше, ніж у переможених. Навіть ліки по різному діють на оптимістів і песимістів. 
     З 30 січня по 3 лютого 2023 року в нашому навчальному закладі проходить тиждень безпеки життєдіяльності "Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!". В рамках тижня БЖД , з метою  навчання дітей керувати своїми емоціями, щоб берегти і зміцнювати своє здоров'я, з учнями 4 класу проведено виховну годину "Гарний настрій - запорука здоров'я".
Будьмо сильними тілом і духом!
 







Немає коментарів:

Дописати коментар